VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


čtvrtek 23. září 2010

lapač snů

Čím jsem starší, tím víc mi vadí úplněk. Dnes už vím, proč náš kocour při úplňku vyvádí a je neklidný.  Dnes tuto sílu poznávám i já. Ten dnešní mě tedy opravdu dostal, úplně vysál energii.
A při pohledu na kaštany mě napadl tento lapač snů, kdy sem spojila sílu kaštanů a krásu malých okrasných jablíček - co víc může dát, než samotná příroda...
Moudré knihy píší o kaštanech :
Kaštan (Castanea sativa)

Vyzařování kaštanu posiluje vnitřní klid a uvolněnost.
Jeho energie působí dobře na vlasy a dodává jim lesk a zář. Kaštanová koupel podporuje vylučovací funkci kůže. Také při křečových žílách kaštan přináší ulehčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat