VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


středa 8. září 2010

véééčeřééééééééé

aneb jak se likvidují zásoby v ledničce ... když řeknu doma pizza - tak uslyšíte jásot. A věřte, že ač je pro mě drátování vším, tak se umím otáčet i v kuchyni :-)
Vyzkoušela sem hodně těst, ale tohle je skvělé:
300 gr hladké mouky
1 lžička soli
1 lžička instatního droždí / já dělám vše z něj, klasické kvasnice mi nebere žaludek/
1 lžíce oleje
200 ml teplé vody

vše smíchám, krátce vyhnětu těsto- tentokráte vařečkou, nebo tohle těsto nemusí kynout, ale já jej tak 20 minutek nechám odstát. Vyválím dvě placky /ale u nás se dělá dvojtá várka/ a pak už ozdobím vším, co lednice dá. Co jsem vyšpionovala v pizzerce, tak první dám trochu sýra a až potom ostatní - salám, kukuřici, žampiony, papriku, rajčátka a opět sýr a hlavně posypat kořením na pizzu - vidíte v pozadí. Předehřeju troubu na 220 C a tak 10-12 minutek peču, záleží jak těsto uděláte tenké.
Tak přeji dobrou chuť  :-)

1 komentář: