VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pondělí 11. července 2011

okno

ani nevíte, jak ráda bych staré okno s mřížkama, snad se mi někdy poštěstí, ale zatím jsem ukořistila tohle. Také je staré, ještě ze starých cihlových činžovních domů. Dozdobila jsem ho špagátovníkem, konečně totiž nebudu muset špagát stále namotávat. A prý jestli si motám náhubek... no co byste jim řekli :-)))

ještě pár ramínek


4 komentáře:

  1. Haničko, to je zase krásy - ramínka i košík jsou boží. Krásné letní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,ty máš tak šikovné ruce...každý drátek proměníš v krásný originál.
    Pohodový večer Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko,
    to je paráda, všechno! :))
    Mám schované (aspoň doufám, schovával ho manžel) "čtverečkaté" okno ze staré školky, tam jich bylo! A spousta mosazného kování, no, bylo mi to blbé se v tom jít hrabat, navíc spěchali s odvozem... Ale aspoň to jedno okno - chci do něj místo skla dát zrcadla a pověsit na chodbu, až ji kóóónečně budem opravovat, zatím je ve stavu z roku 1925 :).
    Krásný večer! M

    OdpovědětVymazat
  4. Hani ahoj
    opět krásné věci-máš neuvěřitelně šikovné ruce.Tvoje drátkované výrobky mě úplně okouzlily.Drátkované ramínka jsou překrásný a taky super nápad ,jak sis udrátkovala košíček na klubíčko-dokážu to ocenit,protože sama pořád rozmotávám a namotávám chichi-prostě super vychytávka.Měj se krásně

    OdpovědětVymazat