VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 22. července 2011

polštářkování

dostala jsem se do klubu mezi "postižené" :-)), prostě sem taky nutně potřebovala mít doma polštář, asi ten pocit znáte...Padla stará sukně a už to jelo, namalovat předlohu, vzít barvu , spíchnout a načančat. A jak podrobně na to, najdete u Andrejky-  zde, nebo i u Klárky, kde je hodně předloh - zde. Tak ať se Vám dílko zdaří


a při tom šitíčku jsem spíchla další šité obrázky




4 komentáře:

  1. Nádhera,taky jsem "postižená" písmem,jen mi zrovna klekla mašina:-(Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm, zmenila si podklad? Alebo som taká ignorantka nevšímavá? Ten predtým sa mi asi páčil viac ;-)
    Inak chodievam sem často, vždy lačne okukávam hlavne tvoje drôtované vecičky. Sú nádherné! :)

    Moje prvé pokusy zatiaľ vyzerajú takto: http://letitia-tiba.blogspot.com/2011/04/prve-stretnutie-s-drotom.html 8-]

    OdpovědětVymazat
  3. Míši díky, to postižení má velká pokrytí , viď :-)), Letiiii pozadíčko je stále stejný, ale uvažuji o novém, ať se Ti s drátem daří. Jot díííky ♥♥♥

    OdpovědětVymazat