VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 15. července 2011

Zuzanko dííííky ♥♥♥

Dnes mi došel balíček s keramikou od Zuzky - nakoukněte k . A já se nemohla nabažit této nádhery. Musela jsem hned jedno srdénko vzít a zapracovat, tak posuďte, jesli nám to spolu ladí

6 komentářů:

  1. Hani páááááni, je to náááááááááááááádhera, jak prdélka na hrnec, super to k sobě ladí...
    Myslím, že bychom mohly zahájit spolupráci, co Ty na to? Pa páááááááá a kráásný nadcházející víkend, jsem KO mám za sebou cca 400ks PF, zítra pokračuji........

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, krásně jsi to propojila - moc povedené!!!! Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Holky fandím..budete super dvojka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, jako vždy, je to nádhera :).
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    To je prima napad. Pozdravit
    Jola

    OdpovědětVymazat