VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


neděle 28. srpna 2011

dnešní chladné ráno

Sice příjemné ochlazení, ale ta větrná smršť v noci, z té sem měla strach. Ranní rosa skropila listy stromků a květin na zahradě a má ranní procházka byla takovým příjemným probuzením. Znovu mi na dvou keřících nakvetla levandulka, čím sem si to zasloužila, nevím :-) Ale ano, prostě jsem ji při prvním sběru neostříhala celou, ale opatrně stříhala snítku po snítce a jen v polovině, proto znovu nakvetla - je to takové pohlazení od přírody, děkuji ♥.
A navíc tu máme  poslední prázdninový víkend a opět začně ten školní maraton s dětmi. Mám pocit, že na prázdniny se mnohdy těší rodiče více, než ty děcka, i když starosti s hlídáním... však to znáte...Přeji Vám klidný vstup do toho školního maratonu, pevné nervy s úsměvem na tváři, já se budu také snažit :-)
Změním i nový hudební podklad - úžasní  Eagles a jejich srdeční píseň - hotel California



a ještě trošku motáníčka a jedna bedýnková fotečka




Žádné komentáře:

Okomentovat