VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 26. srpna 2011

francie

a je tu zas a jak jinak, než opět věšáky, asi jsou mi souzený :-). Mám z nich radost. Jsou dělané celé od základu, natřené, napatinované, popsané a zadrátované. A navíc jsem si udělala radost novým hrnečkem a cukřenkou s mléčenkou




4 komentáře:

  1. Teda Hani, to je opět krásy - skvostné věšáčky a porcelánová souprava je taky skvostná. Krásný večer a příjemný víkend. pa J

    OdpovědětVymazat
  2. NÁDHERA,KRÁSA OPĚT JAKO VŽDY DOKONALÉ-POŘÁD ŘÍKÁM ŽE UŽ SI MUSÍM NA FLERU OD VÁS NĚCO KOUPIT TAK SNAD UŽ MI TO KONEČNÉ TED V ZÁŘÍ VYJDE!JEN TAK DÁL S POZDRAVEM MICHAELA

    OdpovědětVymazat
  3. tie su prekraaasne!! :))

    http://leavethecrowd.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vám děkuji, každé slovíčko chvály je hnacím motorem dál a dál vymýšlet. Děkuji Vám z celého srdce za zastavení ♥ Hanka

    OdpovědětVymazat