VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 2. září 2011

barvy podzimu

ač je ještě léto, příroda už začíná kouzlit. Jeřabinky se krásně zbarvily, šípky , i listy už začínají hrát barvami. Mám ráda podzim, právě pro tu jeho nádhernou barevnost. Přebírala jsem mé keramické poklady a stále přemýšlela, kam zapracovat ptáčka z dílny bourek39-a myslím, že jsem na to přišla. Jejich keramice se prostě nedá odolat,takhle zpracovat hlínu umí jen Martina.
Umotala jsem závěs třeba na terásku, balkon, ale klidně i do kuchyňky. Dozdobila jej korálky v podzimních tonech a vše pěkně pod sebe poskládala, až vznikl tento svícen


a další vánoční vlaštovky, tentokráte s keramikou od skvělé kecam- Marcely z fleru



4 komentáře:

  1. Ptáček je kouzelný! I já mám ráda barevný podzim, možná nejvíc ze všech ročních období... Chtěla bych Vás pozvat taky na můj blog, kde zrovna pořádám giveaway o knížku "škola uměleckých řemesel". Budu ráda, pokud se zúčastníte :-) http://idesignercz.blogspot.com/2011/08/giveawaysoutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Svícen s ptáčkem vypadá úžasně, také mám ráda podzim, už je tak trochu cítit ve vzduchu a jsou vidět jemné náznaky, třeba v podobě oněch červených jeřabin, krásné podzimní dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám podzim ráda, ale letos si ho asi moc neužiju. Snad se rozchodím a pár fotek udělám. Výrobky jsou kouzelnééé.

    OdpovědětVymazat
  4. Příroda kouzlí a vidím,že ty kouzlíš taky.
    Tvoje výrobky z drátků jsou moc krásné a jejich doplnění o keramické kousky je moc prima!!!!

    OdpovědětVymazat