VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 23. září 2011

svítíííííííííííííííme

Tak už i já "svítím". Poptávka zákazníků po světlech je velká. Čekala jsem jen na talíře od úžasné keramičky Leničky Nejde - podívejte se na její skvělou nabídku - ZDE. Světla budou s keramikou, celodrátovaná, ... dál prozrazovat nebudu, ať se máte na co těšit :-)





a ještě jsem zapracovala další keramické ptáčky do podzimního svícínku




10 komentářů:

  1. Hani,
    krásná světla! A ta keramika - rozklikla jsem, je fakt úžasná, zdravím tvůrkyni :).
    Hzeký víkend přeju :). M

    OdpovědětVymazat
  2. No já ani nedejchám....to to to je prostě nádhera.No ty šikovný ruce to je fakt výhoda.Mějte krásnou sobotu.Věra.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem teda ocarovana. Pripomina mi to stare dobre casy. Jste holka sikovna a ...no proste snim :o) Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené, ale spíše bych si to umístil na zahradu do altánu.

    OdpovědětVymazat
  5. Очень очень красиво,просто нет слов

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Vám za krásné komentáře, už se chystají další svítidla, tentokráte ale na přání. Přeji Vám krásný podzim. Hanka

    OdpovědětVymazat