VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


úterý 24. ledna 2012

Metůdkovské povídání

Tak takhle nazvala článek o mé maličkosti úžasná redaktorka z časopisu DEKOR paní Radka Buriánková. Oslovila mě po třetí o spolupráci, tentokráte s takovou nabídkou, která mi až na chvíli vzala dech. No co na to řeknete, Metůdka v DEKORU v plné kráse, jestli se smějete, jsem ráda, já se taky usmívám :-))
Ale moje milé zlaté příznivkyně, možná i přiznivci, ať někoho neopomenu :-) -  Vy, kteří  mi píšete, jak musím mít úžasný, spokojený život, věřte, že tohle řemeslo není žádný med, zvláště, pokud chodíte do zaměstnání. Noci a volný čas se Vám zkrátí a většina života se už točí kolem drátu, občas bolí ruce a jak říkají moje dcerky, chodíte na poštu celoročně ověnčení jako Ježíšek :-) Film v televizi už jsem neviděla pěkně dlouho, zato posluchač jsem dobrý . Ale výsledné dílko a slovo spokojeného zákazníka, to je nadevše ♥.
A věřte, že i když jednu věc motám třeba po padesáté, nebo sté, tak pokaždé moc ráda, protože vím, že se líbí a je stále žádaná - to píši je pro ty, co tak rádi do mě vrtají ...
Vaše krásné komentáře mě ženou dál, a už teď vím,  že se letos máte na co těšit. Mám Vás všechny moc ráda, přeji Vám jen samé šťastné chvíle plné pohody.
A jeden vzkaz na závěr - paní Radko, z celého srdce Vám děkuji za tuto životní příležitost ♥
                                 Vaše Hanka Metůdková :-)


21 komentářů:

  1. Milá Metudko, ze srdíčka blahopřeji k článku. Musí to být báječný pocit. Dodnes nechápu, jak dokážete zkrotit něco tak houževnatého jako je černý drát, takže věřím, že to není žádný med. O to víc Vám fandím. A toto číslo časopisu si rozhodně nenechám ujít. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Hani, já se neusmívám, mě to dojalo. Moc ti blahopřeji, je to skutečně ocenění tvé práce, které si zasloužíš. Dekor mám předplacený, tak se nemusím bát, že mi unikne, jenom se teď na něj budu víc těšit. Ahoj, užívej si pěkné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Haničko, moc Ti gratuluji a zároveň obdivuji Tvoje šikovné ručičky. Taky jsem pokoušela "krotit" drát a musím říct, že to není jen tak, "umotat" košík tak, aby vypadal k světu a byl použitelný. Ze srdce Ti přeji, ať se Ti daří a těším se, že si zase brzy o Tobě přečtu v nějakém dalším časopise. Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Haňule, "vou" moc Ti to přeju, věřím, že to potěšilo dušičku i bolavé prstíky :-) Mám Tě ráda Naďa:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani já si DEKOR kupuji pravidelně a už jsem tě v něm zhlédla,moc ti gratuluji,zasloužíš si někde být-máš totiž neuvěřitelně šikovné ručičky a skvělé nápady!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Metudko,
    už sa neviem dočkať, kedy si o tebe prečítam v mojom jedinom obľúbenom časopise - som jeho previdelnou odberateľkou a nesmie mi ujsť ani jeden výtlačok. Teším sa z tvojho úspechu, gratulujem a prajem ešte veľa preveľa takýchto príjemných pohladení dušičky, aby ťa malo čo hnať dopredu..
    Škorica

    OdpovědětVymazat
  7. Hani to je super a jen houšť takových článků :-) Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanka, gratulujem a myslím si, že zaslúžené ocenenie krásnej práce.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, strašně moc Ti gratuluji...Tvé zlaté ručky i krásné tvořeníčko obdivuji. Jsi neuvěřitelně šikovná. Je dobře, že jsi tady mezi námi :o) časopis si koupím :o)už se na něj moc těším :o)
    Do dalších dní Ti přeji spoustu hezké tvořivosti a spoustu skvělých nápadů...Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Hanka, gratulujem a teším sa s Tebou.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé tak to jsem ráda, že tvá krásná práce je i v časopise, moc gratuluji :o))) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Teď jsem si časopis rozbalila a nejdřív nakoukla k Vám. Je to super a moc Vám to přeji,protože vaše práse je úžasná.Přeji hodně,hodně úspěchů.Pěkný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani ještě jednou velká gratulace :) Jsi nejlepší a nejpilnější drátenice, kterou znám, je za tím spousta dřiny, tak Ti držím palce, ať se Ti pořád jen a jen daří ♥ A pěkný víkend přejuu :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Haničko, článeček jsem četla. I já jsem měla obrovskou radost, když jsem tě v Dekoru uviděla! :-) Moc gratuluji!
    Zasloužíš si to!
    Krásný víkendík! Iveta

    OdpovědětVymazat
  15. Hani,
    to je super.:-))
    Stav se u mne na blogu pro ocenění.:-)
    Krásný večer.
    Péťa

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, velká gratulace k úžasnému článku!

    OdpovědětVymazat
  17. Hani,musím gratulovat a moc ti to od srdíčka přeju.Děláš lidem radost,protože tvoříš nádherné věci.Měj se moc hezky a přeji mnoho dalších tvořivých dnů.Pa Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. Haničko, Tvé šikovné pacenky si zaslouží, aby se o nich vědělo!
    Tak ať drátky v rukách měknou a pěkně poslouchají i nadále :o)
    papa, kiwi

    OdpovědětVymazat
  19. Vaše práce jsou přenádherné a mají úžasnou duši. Mám radost, že máte radost...

    OdpovědětVymazat
  20. HOLKY ZLATÉÉÉÉÉÉÉ, DĚKUJI VÁM Z CELÉHO SRDCE ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  21. Uz jsem mamce pripominala, kdyby ho nahodou zahledla, at ho bere. Po objeveni tebe v nem ho proste musim mit. Hanko, je moc dobre ze jsi zdokumentovana. tak to ma byt. Uz se tesim az ho prolistuji.
    Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat