VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


úterý 21. února 2012

přání...

přání znělo drátované stínidlo ke květovanému koši a takhle to dopadlo

nové jarní drobnůstky





a něco mimo drát, trošku šmoulího pečeníčka na náš každoroční karneval a malá inspirace, jak může jít rodinka na karneval :-) Mám tu každotoční čest karneval moderovat, mívám úžasného dýžeje Vlastika a tento rok stál opravdu za to



9 komentářů:

  1. Haničko, vše tady máš móóócinky krásné. Velice Tvé čmaněníčko obdivuji. Drátování je opravdu čmankózní ruční práce. K té jsem se ještě nedopracovala;-D (jo odrátovala jsem si sklenice:o), žádná sláva). Páčko drahá Míša

    OdpovědětVymazat
  2. WOW - Haničko, to je zas taková krása!!!!!! Obzvlášť ten košík a stíndlo - nádhera, nádhera. Krásný den. J

    OdpovědětVymazat
  3. To ale dopadlo nádherně aaach :o) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko,
    úžasné drátkování :-)
    Jak už jsem jednou psala v jednom z předchozích komentářů a nejen to. Moc mě těší, že jste nejen skvělá drátkařka , ale i veselá kopa a určitě i moderátorka !
    Moc Vám to vše sluší a určitě jste si karneval užili !

    OdpovědětVymazat
  5. I like your blog very much and so I became your new follower.

    Greetings from Holland,
    Esther

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, nádhera! A je u vás veselo, co?
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji Všem od srdíčka ♥. Dokážeme si udělat ze sebe srandu, to anoooo :-)))))))))))

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, paráda jako vždy.. a z Tebe už je i elektrikář...:-)Naďa

    OdpovědětVymazat
  9. Naděnko hihi, elektrikář jo? že by???

    OdpovědětVymazat