VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


sobota 29. dubna 2017

a ještě jeden dubnový...

jen takové rychlé zastavení, prolétnutí ... to víte, příprava na čarodějnice zabere trošku více času, i když v mém věku  po prvním ranním vzhlédnutí do zrcadla nabývám dojmu, že už nemusím vůbec nic dělat :-))  Né moje milé, letos se prvně po dlouhých letech u nás v dědině čarodějnic nezúčastním, mám trošku jiný program. Tak alespoň Vy, moje milé... nablýskejte košťátka, načechrejte vlásky, vyžeňte z koutů pavoučky, ať máte pěkné brože a já se na Vás budu těšit v květnu.
Mějte se krááááááásně a pamatujte, že úsměv omotanej kolem hlavy nám sluší nejvíc :-)













8 komentářů:

  1. Dobry den,libil by se mi pro maminku andilek na zed.Je to mozne???Dekuji za odpoved.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko zdravím, určitě, stačí mi písnout na meilíka umetudky@seznam.cz

      Vymazat
  2. Ty hodiny jsou nádherné! :-) Co je to za materiál ten ciferník?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko ciferník mi tvoří na zakázku úžasný stolař, řekla bych. že jde o dřevěnou mdf desku, ale nejsem stolař...

      Vymazat
  3. No to jsou nádherné novinky. Krásné dny. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má zlatá děkuju, i tobě Leonko krásné dny přeju ♥

      Vymazat
  4. Jedním slovem - NÁDHERA. Přeji krásné, tvůrčí jarní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. If you're trying to lose fat then you absolutely have to start using this brand new personalized keto diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and chefs have united to provide keto meal plans that are powerful, painless, price-efficient, and delightful.

    From their launch in 2019, 1000's of clients have already transformed their figure and health with the benefits a professional keto diet can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto diet.

    OdpovědětVymazat